30 Temmuz 2008

"10 dakika ara"da ara


Tatilde 1 haftayı yarın itibari ile geride bırakıyorum..Kısmetse 20 günüm daha var..Yakında Marmaris'e oradan da Didim'e geçeceğim(bkz.öğrenci olmanın faydaları no:14-tatiliniz boldur)..Bayağı hareketli geçiyor günlerim..Şöyle bir düşününce bir hafta içinde "kendim için neler yaptım?"..Aklıma gelenler şunlar:

-Su çaldım:İlk günümde sular "3 günlüğüne" kesildi..Bende ne yapayım?Bahçede çiçekler için ayrılan su bidonlarını yürüttüm..(Ama sular gelince ilk işim gidip çiçekleri sulamak oldu:D)
-Çiğ köfte krizine giren ilk insan oldum:İsmini açıklayıpta kendilerini rezil etmek istemediğim bâzı arkadaşlarımla iddiaya girdim "kim daha fazla çiğ köfte yiyecek?" diye..Birinciliği yarım dürüm farkla bir hanfendiye kaptırdım..Gece fenalık geçirdim..İki soda ile kendime gelmeye çalıştım..
-Benden daha pahalı kedi gördüm:Kedi-sever bir insanım..Petshopun birinde -sanırım İran kedisi- beyaz bir kedi gördüm..İçeri girip fiyatını sordum..Kedi tam tamına 600 euroydu..Anlayacağınız benden daha pahalıydı..Bunalıma girdim..
-Adını bile bilmediğim mitinge katıldım:Sırf verdikleri rozet için..Mor çerçeve içinde dur yapan bir eldi..
-Hayatımın en temiz ilişkisini(!) yaşadım:Metroda..Ne adını biliyorum ne de nerde yaşadığını..Konuşmadım bile..Sırf metroda gördüm..Her ilişkimde olduğu gibi bir bedelde ödemedim..Ya da kendinden soğutacak bir huyunu tanımadım..2 durak sonra kalktı..Omzunun arkasından beni gördü..ve gitti..İlk defa bir ilişkiden(!) sonra yara almadım..Yarım saat sonra unuttum..Taa ki şimdiye kadar..
-Korsan kitap aldım:Filmlerdeki kaçakçılık sahnesine benziyordu..Issız bir sokağa girdim..Kitabı söyledim..Adam ben kitabı getiresiye kadar tezgahtaki orjinal kitaplara bakar gibi yap dedi..Güzel bir ajanlık sahnesi yaşadım..Sonra adam kitaplarımı getirdi.."Teşekkürler ajan Casey" diyip olay mahallinden uzaklaştım:D..
-Bol bol Emo gördüm:İnternetten kendilerini bayaa tanımıştım ama ilk defa yakından gördüm..Hakkaten söylendiği gibi kolpa ve iticilerdi..Bir kaçının içini açıp nası çalıştıklarına bakacaktım ama biri "onlarda senin benim gibi çalışıyorlar" dedi..İnanmış gibi yaptım..Pusudayım:D..
-Yengen diye birşey keşfettim:Çok güzel..İçinde ne arasanız var..
-Palyaço fobim varmış öğrendim:Bakalım daha neleri öğreneceğim?
-Yoruldum:Takip ettiğim bloglarda bayağı konu birikmiş..Oku oku bitiremedim..Yoruldum..Üstüne bu yazıyı yazdım..Tekrar görüşmek üzere efendim...
Pointas internet cafeden bildirdi..
Biterken "Bengü-gezegen" çalıyodu cafede