23 Ekim 2008

Süper Panda

Pek çok insan gibi uykuya dalma problemim var..Özel bir nedeni yok..Kendimi bildim bileli o yatma ile uykuma durumuna geçme arasında epey sorun yaşamışımdır..Bu boş (diyecek başka kelime bulamadım) zamanda hayal kurarım,düşünürüm,-sabaha unutulmak üzere- süper projeler yaparım vs..Arada sırada ise -genellikle konu sıkıntısı çektiğimde- "ben x olsam" oyununu oynarım..Geçtiğimiz gecelerden birinde süper kahraman olsam ne olurdu diye düşündüm..Ama önce hangi süper gücümün olacağına karar vermek lazım....

-Uçabilsem?Yok istemem..Yürürken yoruluyorum ben..Uçmak kaç kat daha zor..Şimdi kim uçacak?Hem yükseklik korkum var benim..

-Geleceği görebilsem?İstemem..Kendimi biliyorum çünkü..En ufak olayın sonunu görebilmek için geleceğe giderdim..Hiçbirşeyin tadı kalmaz...

-Gözlerimden ateş çıkarsam?İnsan ırkı için bir felaket olurdu..Zevkine günde yüzlerce insan öldürürdüm...ayrıca her gün mangal yapardım -o başka-...

-Zihin okuyabilsem?Herkesin herşeyini bil..İğrenç bir duygu..

-X-ray gözlerim olsa?Bir kere ben bu gücü kontrol edemezdim..diyelim ki adamın cebinde silah var mı yok mu ona bakacağım..en az iç organlarına kadar giderdim..kontrol edilmesi kolay bir güç alayım ben...

-Zamanı durdurabilsem?Ne yapcam..Zamanı durdurup adamın burnuyla mı oynayacağım?Ya da pantolonunun markasına bakarım di mi..Geeç...

-Ölü insanlarla konuşabilsem?Korkarım bir kere..Ne öyle ağzı yüzü dağılmış zombilerle konuşcam..Tanımamazlıktan gelir yoluma devam ederim...

-Anormal güçlü olsam? Kendimi kontrol edemem, bir dokunuşta herşeyi yıkarım..Ondan sonra süper kahraman olmuşun neye yarar?

-Görünmez olsam? Kimse seni hesaba almıyor gibi..Görünmez olduğumu unutup depresyona girerim...

-Örümcek hislerim olsa?Çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için sürekli tehlikeli ortamlara girerim..Olmaması daha iyi gibi..

-Çok uzaklardaki sesleri bile duyabilsem?Şimdi duyulacak ses var duyulmayacak ses var..Dünyada 6 milyar insan olduğunu kabul edersek ben kimi duyacağım şimdi?

-Sesimle binaları patlatsam?Bu özellik zaten bende var..Binaları patlatamasam da insanları kaçırmaya yetiyor..Ayrıca banyoda hep şarkı söylediğim düşünülürse sağlam bina kalmaz..

-Ölümsüz olsam? Kim yaşayacak şimdi?

-Hayvanlarla konuşsam? İnsanlar bitti sıra hayvanlara mı geldi?

-Direk Batman olsam? O para bende olsa hiç Gotham-City ile uğraşmam..Dünya turuna çıkarım mesela...

Gördüğünüz gibi bir yetenek beğenemedim..Beğensem dünyanın bir sorunu kalmayacaktı ama kısmet işte:D...(biterken "Miley Cyrus - 7 Things I Hate About You" çalıyordu)