3 Eylül 2009

Ç.K. 6

[*]Uzun sayılabilecek bir aranın ardından yepyeni bir "ordan oraya" yazısı ile karşılarınızdayım..Hiç geciktirmeden resimle başlayayım..Böyle bir kedimin olmasını istiyorum ben yaa..Ne şirin bişey eşşoğleşşek..Gözleri Benjamin Linus Benjamin Linus bakıyor..Adı Kira herhalde..Ben olsam adını "Ben" koyardım..KEDİ BENJAMİN...ehehe

[*]Bir gün bir çılgınlık edip http://www.feysbuk.com/ adresini satın almak istiyorum..Büyük ihtimal facebook'u tiye alan geyik sitesi gibi birşey yaparım içine..Fikri bir bulayım (rectoa yardııım! :)) hemen satın alma işlemlerine başlayacağım..valla bak..İşallah ben güzel bir fikir bulana kadar kimse satın almaz..(-ooehh..inşallah satılmaz diyorum, yaptığım işe bak..herkesin görebileceği bir yere bunu yazıyorum)

[*]Geçtiğimiz günlerin birinde çok büyük bir salaklık sonucu patates cipslerinden çıkan "bilmem ne patates cipsi ile milyonlarca kontör bedava" kartını kullandım..Salaklık diyorum, çünkü bugüne kadar gördüğüm en muhteşem kazıklama kampanyalarından biri...Zaten kodu gönderme bedeli 4 kontör..Ondan sonra da verdikleri kontörü geri alabilmek için uğraşıp duruyorlar..Yok "şunu yaptık iptal etmek için İPTAL yaz şunaşuna gönder" yok "telefonunun melodisini değiştirdik iptal etmek istersen şunu yaz ücreti 2 kontör"...sürekli mesaj gönderiyorlar..Ayrıca bu kontörleri sadece turkcell için aramalarda kullanabiliyorsunuz -sms bile gönderilemiyor-..İlk aramanızda da -nasıl bir tarife ise artık- birden bitiveriyor bu "büyük hediye"..süper kazık, bravo!

[*]Kazık demişken, Ttnet diyorum başka bişey demiyorum..Onun kazıklarını hepimiz biliyor ve yiyoruz zaten...

[*]CSI:NY ne kadar gıcık bir dizi yaa..Ne zaman denk gelsem kulağın içinden çıkan kir-ayakkabının altındaki vişne lekesi gibi şeylerle katil yakalıyorlar..Bugüne kadar çözemedikleri bir cinayete rastlamadım..Adamların hepsi çok bilmiş über insanlar..Hepsi her konuda uzman..Bilemedikleri hiçbir şey yok maaşallah..İnsan bir süre sonra katillerin bu ekibi alt etmesini istemeye başlıyor..Bir günde bir suçlu yakalanmadan kaçabilsin be...

[*]Zencilerin yarıştığı her alanda başarılı olmasını hazmedemeyen bir beyazım..Yüzme ve tenis dışında adamları altedebildiğimiz hiçbirşey yok..İnsanın zorla ırkçı olası geliyor..Bi zahmet şu kahrolası zencilere günlerini gösterelim lüften...(white power!)

[*]Ünlü bir sanatçının ölümünden sonra ağlayan, sinir krizi geçiren, şarkılarını her duyduğunda "o ölmeseydi ben ölseydim" der gibi hareketler sergileyen insanlara zaten gıcıktım, Fırat Budacı'nın da gıcık olduğunu öğrendim; artık bizi kimse tutamaz...Teşekkürler Fırat...

[*]REKLAMLAR:Burger King'in tavuk konseptli reklamları ne kadar salakça reklamlardır.."Ehehe nası da kandırdık davukları, kestik yedik hepsini hacııı" gibi bir ifade ile bize tavuk-burger satmaya çalışıyorlar..Büyük ihtimal tavukburger seven kişiler bile reklamı izleyince ürünü almaktan vazgeçiyorlardır..(Ben mcdonalds'ın yerinde olsam bir karşı kampanya başlatır "biz hayvanları seviyoruz, bu sene şu kadar hayvanı koruma altına aldık..ayrıca "birileri"ne inat pirinçten menü yaptık: hayvansever-yeşil menü; tavuklara özgürlük" gibi şeyler söylerdim..kesin yararlanırdım bu salaklıktan :) )

[*]Turkcell ise kendilerinden görmeye pek alışık olmadığımız bir başarıya imza atıp, çok sevilen "Hidayet dansını" yeni reklamlarına da taşımışlar..İlk reklamın aksine Hidayet uzuun uzuun dansediyor..çok şirin ehehehe..Bence bu dans diğer reklamlarla devam etmeli..Mesela bir sonraki reklamda Hidayet 3g'li bir telefondan takım arkadaşlarına bu dansı öğretsin :)

[*]Şunu söylemeden de geçemeyeceğim..Jimmy Fallon Beyaz'a, Conan O'brein da Okan Bayülgen'e benziyor mu ne? Nerden bu fikre ulaştım bilmiyorum ama, acayip bir şekilde bu insanları birbirine benzetiyorum..

[*]Tugay Kerimoğlu'nun oynadığı vodafone reklamından sonra anladım ki Tugay'ı yolda görsem Türk demem..Resmen bir İngiliz olmuş adam..Kalıtım 0 - Çevresel faktörler 1.

[*][*]Logo konusuna değinmek gerekirse...Sevgili tobi'nin blogundan gördüğüm bir resim üzerine paintte yaptım..Ancak bu kadar olabildi.."Ben daha güzelini yaparım" diyen arkadaşları mail adresime bekliyorum..Kenarda köşede bir yerlerde var adresim..(ayrıca dün tobinin doğum günüydü(müş), onun da doğum gününü kutlarım; iyki doğdun pastaaa, iyki doğdun pastaaa, mutlu yıllar pastaaa :):) )

Biterken Cenk ve Erdem Beyler'den Düt-düt çalıyordu(Foto)