17 Haziran 2008

Kimler Geldiii Kimler Geçtii

"Ekmek Arası" benim ilk blog denemem değil..Daha öncede birçok blog denemem olmuş ve 'maymun iştahlı'lığım yüzünden hepsi bitmişti..Bu sefer bu blog işinde iddialıyım..Hatta bunu da -daha önce hiç geçemediğim- 10 post sınırını geçerek gösterdim :)..

Neyse..Konumuz 'ekmek arası' değil..Eski bloglarımı tanıtmak istedim size..Şimdi yerinize yaslanın ve blog tarihinin tozlu raflarına gidelim:

1)Nesli Diyarı
İlk blog denemem..Yalnız sadece adı blog..Üstünde hazır html kodları deneyerek 5-6 tane "ibret verici öykü"(öyküleri de başka bloglardan çalmıştım) yayınladım..Ondan sonra bir daha hiç uğramadım..Şu anda adresini bile bilmiyorum..

2)Dizi İndir
Bir konu bulup O'nun üzerine blog yapmak istedim..Bunun üzerine internet forumlarından kopyaladığım sharez linklerini (rapid olur megaupload olur) paylaştım..Linkleri teker teker kopyalayıp yapıştırmak zor geldi..Bıraktım..

3)Deli-Kedi -1-
Daha önce bir yazımda belirttiğim deli kedim..Fikri bir sözlükten çalmıştım..Tam anlamıyla ilk blogum..Şifresini kaybettim..Bir daha hiç giremedim..

4)Eskiz Defterim
Karikatür çizmeye merak saldığım günlerde karikatürlerimi paylaşmak için kurduğum blog..Lakin karikatürlerin taranmasının zor olduğundan bir tane bile karikatür yayınlamadan sildim..Silinen ilk blogum olarakta tarihe geçti..

5)GsArşiv
'Futbol Veri Bankası'na özenerek Galatasaray'ın sezon maçlarının sonuçlarını-kadrosunu-gollerini-maç yazılarını paylaşmak için kurduğum blog..Galatasaray'ın üst üste aldığı 2 yenilgi sonrası hüsranla sonuçlandı..

6)Deli-Kedi -2-
Ne varsa eskilerden var diyerek giriştiğim blog denemesi..Birkaç yazı yayınladıktan sonra sıkıldım ve "deli-kedi-2"ye son verdim..Ne de olsa eskiye rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı..

7)Karalama Defteri
Bu bloga benzer bir projeydi.."Karalayabildiğin kadar" sloganıyla yola çıktım..İyi kötü biraz yazı yayınladıktan sonra sıkıldım..Hiç hit alamamıştım çünkü..Biraz ara vermeyi düşündüm..Yeniden girmek istediğimde şifrem kabul edilmedi.. Bu blogda hüsranla sonuçlandı..
adresi: http://3yuz33.blogspot.com/

8)Yuvro 2008
Daha çiçeği burnunda projem..Turnuvanın tüm maçları hakkında bilgi-resim-istatistik paylaşacaktım..Sonra bilgileri toplamanın zor olacağını düşündüm..Daha başlamadan bitirdim..Ölü doğan çocuk oldu..


Gördüğünüz gibi 8 blog denemem olmuş bu güne kadar..Bu güne kadar en istikrarlısı "Ekmek Arası"..Umarım diğerlerinin başına gelenler "Ekmek arası"nın başına gelmez :)..

Biterken Hayko Cepkin-Melekler çalıyordu..