29 Haziran 2008

Kısa Parça

Son 4-5 günde aklıma yazmak için birçok konu geldi..Bir çok da olay oldu..Ama oturup yazmak gelmedi içimden..Şimdi de hem yazmak istiyorum hem kim yazacak diyorum..Tatil yüzünden mi tembelleştim bilmiyorum..Ama bir yerden başlamak lazım..Şimdi parça parça o konuları yazıyım diyorum..

*Hepsi grubu "4 peynirli pizza" diye bir şarkı çıkarmışlar..Pizza reklamı olsa süper derdim ama değilmiş..Yuh dedim tabii ki(bkz.gerçekse çok komik şakaysa hiç komik değil)..
*"4 peynirli pizza" şarkısını duyduğum kişi bu şarkıyı benden duyduğunu kimseye söyleme dedi!?
*Ege Çubukçunun iki şarkısını dinledim geçen gün(yine aynı kişi söyledi)..Biri ekşisözlüğe diss'ti diğeri de Ceza'ya..Sonra da Ceza'nın ege çubukçu'ya ve ekşisözlüğe dissleri ile karşılaştırdım..Rapin iki yakası birbirine hiç benzemiyor..Ceza "rapin kralıyım" diye övünmekte haklıymış..
*Bu arada haberleri aldığım arkadaş bir ajans kursa ya "ö..e haber ajansı" diye..Her bi b.ktan sayesinde haberim oluyor..
*Aybenin yeni albümü çıkmış..Yeni haberim oluyor..İnşallah bir kaç güne kadar baştan sona dinleyeceğim.
*Şu kota olayı ile kendimi "ay sonunu getirmeye çalışan memur" gibi hissediyorum..
*Sonunda bu da oldu..Punk-rock dinlemeye başladım..Bu kadarını ben bile beklemiyordum..
*2 gündür gördüğüm rüyaların birinde yüksek bir yerden atlayarak birinde de -hep havalı bulduğum şekilde- kendimi bir aracın önüne bırakarak öldüm..
*Birkaç rüyamda da hiç o gözle bakmadığım bir okul arkadaşıma deli divane aşıktım..Rüyalarım sapıttı sanırsam..
*Married with Children izlerken Al Bundy'e acıyıp onunla birlikte hüzünlendim..Yok artık Ali Sami..
*Prison Break'ta esas kız Dr.Sarah geri dönüyor..Bir yandan çok seviniyorum sarah döneceği için..İlk sezon tadını yakalarız inşallah..Ama ölmüş birini nasıl geri dönderecekler merak içindeyim..
*Darısı How I Met Your Mother'da "pastacı kız Victoria"nın başına..
*Bu günlerde en fazla "neyse" "eee" "yuh" kelimeciklerini kullanıyorum..Ne oluyo lan bana?
*Ekşisözlük sayesinde "cehennemin cennete göre avantaları"nın daha fazla olduğunu öğrendim!?
*Yolda yürürken tanımadığım kişilerle kavga ettiğimi hayal ediyorum..Adam normal bir şekilde işine gücüne bakarken ben kendimce adamın bana sataştığını düşünüyorum..Sonra adam benimle geliyor kavga ediyor filan..Sözlerimi filan da hazır(adam şöyle derse şöyle derim böyle yaparsa böyle yaparım..hıh)..Yani adam yanlışlıkla gelse kavga etse yandı..Çünkü ben o kavgayı defalarca içimden yapıyorum..
*Bunu da gördüm ya ölsemde gam yemem.."Yakını öldüğünde herkesten neşeli olan insan"(-biliyormusun benim babam öldü.çok bağlıydık birbirimize +!?!çok üzüld..-saçım böyle daha güzel olmuş di mi?+yuh!?!)..
*Tatlı Hayat yeniden flash tv'de başladı..Şimdi güldüklerimize bakıyorumda ne süper bişiimiş bu tatlı hayat..
*Avrupa Yakasından nefret ediyorum..Yamuk yumuk konuşmalar sitcom oldu..Gülse Birsel gibi bir yazara yazık..O'nun yerine mis gibi Yaprak dökümü'nü izliyorum..
*Bir aralar yarışma programları nasıl çoğaldıysa şimdide tiyatro kaynaklı programlar artış gösterdi..
*Aralarında en beğendiğim "çok güzel hareketler bunlar"..Çünkü aralarında en tiyaroya benzeyeni o..
*"Anında görüntü show"u da beğenerek izliyorum..
*Aynı şeyi "kolay gelsin" ile "komedi dükkanı"nın trt'deki bölümleri için söyleyemeyeceğim..
*Tiyatro demişken Ferhat Şensoy napıyor acaba?Kendisini artık takip edemiyorum..

--STOP--Daha yazılacak tonla konu var ama şimdilik kısa bir ara..Daha sonra devam etmek üzere...

BİTERKEN ANA JOHNSON-WE ARE ÇALIYORDU (TAKTIM BU ŞARKIYA)..